Tuesday, January 29, 2008

Me and My Names

တစ္ခါတစ္ေလ ေတာ့လည္း ဘေလာဂ့္ေရးရတာ စိတ္ပ်က္စရာ ေတာ့ေကာင္းသားရွင္။ တစ္ျခားေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ေရးစရာ အေၾကာင္းေလးေတြကို ရွာေဖြရတာ ေျပာပါတယ္။ ခုလည္း ဘာရယ္ ညာရယ္ေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး ကၽြန္မကို ဘေလာဂ့္ဂါေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ပင့္ကူေလး ပင့္ကူေလး ေခၚေခၚေနေတာ့ ကၽြန္မရဲ့ တစ္ကယ့္ နာမည္ေတြရယ္၊ ကၽြန္မကို ေနာက္ေျပာင္ေခၚတဲ့ နာမည္ေတြရယ္ကို ျပန္ေတြးၾကည့္တာ ကၽြန္မလည္း နာမည္ ေတာ္ေတာ္ မ်ားသားရွင့္။ ငယ္ငယ္တုန္းကတည္းက တစ္ေယာက္ တစ္မ်ိဳး ေခၚၾကတဲ့ နမည္ကလည္း အမ်ားၾကီးပဲေလ။ အဲဒီ နာမည္ေတြမ်ား မသိခ်င္ၾကဘူးလားဟင္ (စကား ေခၚၾကည့္တာ ဟီး) တစ္ကယ္ေတာ့ မသိခ်င္ဘူးေျပာလည္း ေရးမွာပါပဲ။ ကၽြန္မ ငယ္ငယ္ကတည္းကေန ခုခ်ိန္ထိ အေခၚခံရတဲ့ နာမည္ေတြကို ျပန္ေျပာင္းေတြးၾကည့္ ရေသာ္ .........


ကၽြန္မက ေမြးတုန္းက ေတာ္ေတာ္ ခ်စ္စရာ ေကာင္းတာရွင့္။ ၀၀ကစ္ကစ္ ျဖဴျဖဴ ေဖြးေဖြးေလးေပါ့။ ခုခ်ိန္မွာေတာ့ ပိန္ပိန္ ညိဳညိဳ ရုပ္ဆိုးဆိုးေလးေပါ့ေလ။ အေဖကေတာ့ သူ႕ရဲ့ အခ်စ္ဆံုး သူငယ္ခ်င္းကို သိပ္ခ်စ္လို႔ ဆိုျပီးေတာ့ ကၽြန္မကိုလည္း အဲဒီ အမၾကီးရဲ့ နာမည္ အတိုင္း ထက္ထက္ လို႔ နာမည္ေပးခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ အသက္ကေလးလဲ နည္းနည္း ၾကီးလာေတာ့ အသက္ တစ္ႏွစ္ ႏွစ္ႏွစ္ အရြယ္ေလာက္မွာ ေတာ္ေတာ္ အက်င့္ပုတ္တယ္ ဆိုပဲ။ လူေတြ လုပ္ၾကံေျပာၾကတာေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးေနာ္ တစ္ကယ္ ပုတ္ရင္လည္း ပုတ္မွာေပါ့ (ဟိ) ။ အဲေတာ့ ကၽြန္မကို နာမည္ေလးမ်ား လွလွေလး ေပးလိုက္ၾကတာ အပုတ္ေလး တဲ့ (အင့္ ဟင့္ ဟင့္ တူမ်ားကိုေနာ္).. ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မက ငယ္ငယ္တုန္းက ေတာ္ေတာ္ ခ်စ္စရာ ေကာင္းတယ္လို႔ ေျပာဖူးတယ္ မဟုတ္လား။ မ်က္ႏွာ၀ိုင္း၀ိုင္းေလးနဲ႔ေပါ့။ အဲေတာ့ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက ေခၚၾကတယ္ အ၀ိုင္း တဲ့။ ကၽြန္မ အေဖက ေက်ာင္းဆရာေလ။ အေဖတို႔ေက်ာင္းက ေက်ာင္းအုပ္ဆရာမၾကီးဆို ကၽြန္မကို ေခၚတာမ်ား လျပည့္၀န္း တဲ့။ ခုခ်ိန္ထိ ေခၚတုန္းေနာ္။ ေၾသာ္ ခ်စ္စရာ ေကာင္းတာ မယံုၾကဘူးေပါ့ေလ။ မယံုရင္ *ဒီမွာၾကည့္လိုက္*။ ၀ိုင္း၀ိုင္း ၀န္း၀န္းေလးကို ေတြ႔သြားရေစ့မယ္။


ေနာက္ အေဖက ရြာတစ္ရြာမွာ အလယ္တန္းျပ ဆရာအေနနဲ႔ တာ၀န္ က်တုန္းကေတာ့ အဲဒီ ရြာက လူေတြက ေခၚၾကတာက မေလး တဲ့။ ခုခ်ိန္ထိ ေခၚတာေနာ္။ သူတို႔ေတြက ခ်စ္စရာ ေကာင္မေလးေတြကို မေလးလို႔ ေခၚေလ့ရွိတယ္တဲ့။ ေနာက္ ကၽြန္မလည္း အသက္ၾကီးလာ၊ 10 တန္းေအာင္ျပီး တကၠသိုလ္ တက္ေတာ့ တစ္ရက္လည္း က်ေရာ ေကာင္ေလး တစ္အုပ္ အေနာက္ကေန လိုက္ျပီး နာမည္ေမးတာ။ အျမင္ ကပ္ကပ္နဲ႔ ေျပာထည့္လိုက္တာ စႏိုး လို႔။ ေခၚလိုက္ၾကေသးတယ္ တစ္လေလာက္။ အဲနာမည္ကိုေလ။ ျပီးေတာ့ ကၽြန္မက ေမြးရာပါ ပဲမ်ားတယ္ရွင့္။ ပဲမ်ားျပီး ေမြးလာတာေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ေျပာရရင္ ကၽြန္မ လမ္းေလွ်ာက္တဲ့ ပံုစံေၾကာင့္ ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားက ပဲမ်ားတယ္ ထင္ၾကတာေလ။ Model ေတြ catwalk ေလွ်ာက္သလိုပဲ (ေနာက္တာ မဟုတ္ဘူး၊ မယံုရင္ လိုက္ေမးၾကည့္ပါလား။ လိမ္ဖယ္ဖယ္ေလး ေလွ်ာက္တာ) အဲေတာ့ ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္း တစ္ခ်ိဳ႔ ေခၚၾကတာက ေရႊပဲ တဲ့။ ကၽြန္မကလည္း ေခၚတိုင္း အေခၚခံတဲ့သူ။ ဘယ္ေတာ့မွ စိတ္မဆိုးဘူး။ ဘယ္လိုေခၚေခၚ ေအးေဆး။ ေစ်းထဲမွာ ေရႊပဲသီးေတြ ေအာ္ေရာင္းတာေတာင္မွ ကၽြန္မ တစ္ခါ ကိုယ့္ကို ေခၚတယ္ထင္ျပီး လိုက္ေမးဖူးေသးတယ္။ အန္တီ သမီးကို ေခၚလားလို႔။ (ရွက္လိုက္တာ)


ေနာက္ Blazon မွာ အလုပ္၀င္ေတာ့ အဲဒီကလူေတြ ေခၚၾကတာက ေရႊထက္။ အခု လူေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား ေခၚတဲ့ နာမည္ေလးေပါ့။ ကၽြန္မလည္း ၾကိဳက္ပါတယ္။ ေနာက္ေတာ့ နာမည္ဘယ္သူလဲ ေမးရင္ ေရႊထက္ပဲ ေျပာျဖစ္တာ မ်ားပါတယ္။ Planet မွာ ဖိုရမ္ ၀င္ေရးေတာ့ နာမည္က ေလာ္ရာ (Laura)။ ပလန္းနက္က သူငယ္ခ်င္းေတြဆို အျပင္မွာေတြ႔လည္း ေလာ္ရာပဲ။ ေနာက္ ျမန္မာတီးေရွာပ့္ ေပၚလာေတာ့ နာမည္ေျပာင္းေရးတယ္ PinkGold။ ေသခ်င္တဲ့က်ား ေတာေျပာင္းဆိုတာ မွန္တယ္။ ဆိုင္မဆိုင္ေတာ့ မသိဘူး။ အဲမွာတင္ နာမည္က ေတာ္ေတာ္ ေပါသြားတာ။ ကေဒါင္းညင္သာက စေခၚတယ္။ ပန္းေရႊတဲ့။ ေနာက္ေတာ့ ကိုတက္ဆလာတို႔၊ စိန္ေမ်ာက္ေမ်ာက္တို႔၊ ကိုထိုက္ တို႔ ေခၚၾကျပန္တယ္ ေရႊပန္း တဲ့ (ဆိုးတယ္ေနာ)။ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက လာၾကေသးတယ္ ပန္းေရာင္ေရႊတဲ့။ အဲ ဘေလာဂ့္လည္း ေရးေရာ PinkGold ဆိုတဲ့ နာမည္နဲ႔ပါပဲ။ တစ္ရက္ စီမီနာ ကိစၥ အစည္းအေ၀းေလး တက္ျဖစ္ပါတယ္။ ကိုညီလင္းဆက္ကေန စေခၚလိုက္တာ ပင့္ကူတဲ့။ လူအျဖစ္ကေန တိရစၧာန္ဘ၀ကို လံုးလံုးေရာက္ေတာ့တာပဲ။ ခုခ်ိန္ထိလည္း ဘေလာဂ့္ဂါ ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားက ပင့္ဂိုလ္းေတာင္ မေခၚၾကေတာ့ဘူး။ ပင့္ကူေလး၊ မမပင့္ကူ စသျဖင့္ ေခၚၾကတာေပါ့ေနာ္။


ကၽြန္မက နာမည္သာ ေပါတာ မဟုတ္ဘူး။ ကာရံကလည္း ရွိေသးတယ္
အေဖာ္မပါတဲ့ ေလာ္ရာ
အေတာ္ရိုးတဲ့ မယ္ပင့္ဂိုလ္း
အေတာ္ရိုးတဲ့ မယ္ပင့္ဂိုလ္း


အဲလို အဲလို ကၽြန္မမွာ လူက မခ်မ္းသာ ေပမယ့္၊ နာမည္ကေတာ့ ေပါမ်ား ခ်မ္းသာေၾကာင္း ပိုစ့္တင္ျပီး ၾကြားလိုက္ရ ေၾကာင္းပါရွင္။ ေၾသာ္ ကၽြန္မရဲ့ နာမည္အရင္းေကာ သိၾကလား။ မသိရင္ ေျပာျပမယ္ တင္ျမတ္ထက္ တဲ့။ အေဖေပးတဲ့နာမည္။

1 comment:

ေဆာင္းေဟမာန္ said...

မမ ညီမေလး ခ်စ္စဘြယ္
နံမည္လွပါတယ္

သြယ္လ်လ်နဲ ့ယဥ္တာမ်ား
ေမာ္ဒယ္လို ့ထင္မွား

ၾကြရြ လွမ္းတဲ့ ေျခလွမ္းရယ္
မူႏဲြ ့ပါတယ္ကြယ္

ခ်စ္လို ့ေခၚမယ္ လူတကာၾကား
ပင့္ကူေလးတဲ့လား။

ခ်စ္လို ့စတာပါ ညီမေလးရယ္ စိတ္မဆုိးပါနဲ ့