Thursday, September 11, 2008

Belated Birthday Wish (1)

Photobucket

06-Sep-08.. ကၽြန္မသိပ္ခ်စ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ 26 ႏွစ္ေျမာက္ေမြးေန႔ပါ။ အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ခုခ်ိန္မွာမွ ေမြးေန႔ဆုေတာင္းေပးတာဟာ ခြင့္မလြတ္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ တရားလြန္ရာေရာက္မွန္းေတာ့ ကၽြန္မသိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ခ်စ္ဆံုးရဲ႕ေမြးေန႔တုန္းက ကၽြန္မစိတ္ေတြ အရမ္းညစ္ေနခဲ့တယ္။ မေျပာခ်င္ပဲ ေျပာလိုက္ရတဲ့ စကားေလးတစ္ခြန္းေၾကာင့္ ဘေလာဂ့္ေလာကႀကီး ေျဗာင္းဆန္သြားခဲ့သလို ကၽြန္မလည္း ထိခ်က္ေတြ ေတာ္ေတာ္ျပင္းျပင္း ခံခဲ့ရတယ္။ "ေအးေဆးေနပါဟာ ေမာရင္ပါးစပ္ပိတ္သြားလိမ့္မယ္.. နင္စိတ္မေကာင္း မျဖစ္နဲ႔ေနာ္လို႔" ကၽြန္မကို ျပန္အားေပးေနခဲ့တဲ့ သူ႔ကို ကၽြန္မရင္ထဲက လိႈက္လိႈက္လွဲလွဲ ေက်းဇူးတင္မိရံုမက ပိုၿပီးေတာင္ ခ်စ္မိသြားေသးတယ္ေလ။ "Happy Birthday Chit Sone" ဆိုတဲ့ စကားေလးကိုေတာင္ ည 11 နာရီေက်ာ္.. သူ႔ေမြးေန႔ၿပီးဆံုးခါနီးမွ ကၽြန္မ သြားေျပာမိတာပါ။ "နင္ ငါ့ေမြးေန႔ကို ေမ့မေနတာပဲ ေတာ္ပါၿပီ" လို႔ ကၽြန္မကို ျပန္ေျပာခဲ့ေပမယ့္.. ကၽြန္မစိတ္မေကာင္း ျဖစ္ရတုန္းပါပဲ။ ကၽြန္မ ေမြးေန႔တုန္းကဆို သူမ်ားထက္ ေစာၿပီးဆုေတာင္းခ်င္လို႔ဆိုၿပီး မနက္အေစာႀကီး လာဆုေတာင္းေပးခဲ့တာေလ။ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္က အြန္လိုင္းေပၚမွာ ရင္းႏွီးခဲ့တာ ျဖစ္ေပမယ့္ အျပင္က သူငယ္ခ်င္းေတြထက္ကို ပိုၿပီးခ်စ္ခင္မိၾကတယ္။ သူမ်ားေတြနဲ႔ မတူခ်င္လို႔ဆိုၿပီး "လဒေရ" လို႔ ေနာက္ေျပာင္ေခၚတတ္ၾကတယ္။ တစ္ျခားသူငယ္ခ်င္းေတြဆို ဂ်ဴဂ်ဴးနဲ႔ နင္နဲ႔က တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ လဒေရ လို႔ေခၚတယ္ဆို ဆိုၿပီး တအံ့တႀသ ေမးၾကတိုင္း ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္ ရီလိုက္ရတာ။ မွတ္မွတ္ရရ နာဂစ္တိုက္တဲ့ညတုန္းက သူကလည္း ဘန္ေကာက္ကျပန္ေရာက္ေနခ်ိန္၊ ကၽြန္မကလည္း သူ႔အိမ္မွာ သြားအိပ္တဲ့ေန႔နဲ႔ ႀကံဳေနခဲ့တယ္ေလ။ အိပ္ရာေပၚမွာ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ အတင္းဖက္ၿပီး ေၾကာက္ေနခဲ့တာကို အမွတ္ရေနေသးတယ္။ ကၽြန္မေတာင္ သူ႔အိမ္မွာ ရက္ေတာ္ေတာ္ၾကာ ေသာင္တင္ေနခဲ့ပါေသးတယ္။

အဲဒီကၽြန္မရဲ႕ အခင္ဆံုး၊ အခ်စ္ဆံုး သူငယ္ခ်င္းဆိုတာ "လတ္တေလာ ခံယူခ်က္မ်ား" မွာတုန္းက

ကိုယ္႔ရဲ႕ အခင္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းက………… ထိုင္းမွာေလ၊ ABAC မွာ ေက်ာင္းတက္ေနတယ္…

လို႔ေရးခဲ့ေတာ့ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ကၽြန္မကို ဂ်ီေတာ့မွာ လာေမးပါတယ္။ ဘယ္သူတုန္း၊ ဘယ္ကတုန္းေပါ့။ ဟုတ္ကဲ့ အခုကၽြန္မ ေမြးေန႔ဆုေတာင္း ေရးေပးေနတဲ့ သူငယ္ခ်င္းပါရွင္။ ဂ်ဴဂ်ဴးေရ နင့္ရဲ႕ 26 ႏွစ္ေျမာက္ ေမြးေန႔မွသည္ ေနာင္ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ တိုင္ေအာင္ စိတ္ခ်မ္းသာ၊ ကိုယ္က်န္းမာနဲ႔ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ ေနထိုင္ႏိုင္ပါေစလို႔ ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္။ (ငါ့လို) ခ်စ္စရာ ေကာင္းတဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြလည္း မ်ားမ်ားရပါေစဟာ။ ငါနဲ႔လည္း တစ္သက္လံုး ခ်စ္ခ်စ္ခင္ခင္ ေနသြားႏိုင္ပါေစ။

2 comments:

Tesla said...

ဂ်ဴးဂ်ဴး ManU ရွံဳးလို႔ လာနုတ္ဆက္. အဲေလ.. Happy BirthDay လာေျပာတာပါ. :)

brokenworld said...

ဟားဟား...happy birthday လို႔ေၿပာခ်င္တာနည္းနည္း မန္ယူရွံုးလို႔ လာေၿပာတာမလား ကိုတက္စ္...။ :P
anyway, thank u ပါ..။ happy belated birthday ပါ ကိုတက္စ္ေရ..။ :)
ဒီပို႔စ္ေလးကိုတင္ေပးတဲ့ ခ်စ္ဆံုးလဒေရ အရမ္းေက်းဇူးတင္တယ္..။ mwah :-**********