Monday, December 29, 2008

Reviewing 2008 and Welcoming 2009!

2008 မွာ ဘာေတြလုပ္ခဲ့သလဲ.. 2009 ကို ဘယ္လိုျဖတ္သန္းမလဲ ဆိုတဲ့ ပိုစ့္ေလး တစ္ခုကို ကၽြန္မ အစကတည္းက ေရးဖို႔ရည္ရြယ္ထားပါတယ္။ အခု မမီက တဂ္လုပ္လိုက္ေတာ့ ကၽြန္မ မျဖစ္မေနကို ေရးရေတာ့မွာပါ။ 2009 ကို ဘာအေၾကြးမွ မသယ္သြားခ်င္ဘူးေလ။ ညီမေလး ေန႔အိပ္မက္က စိတ္ကူးယဥ္ခိုင္းထားတာလည္း ရွိေသးေတာ့ 31 ရက္ေန႔မတိုင္ခင္ေတာ့ အျပတ္ျဖတ္ရအံုးမွာေပါ့ရွင္။

2008 ဟာ ကၽြန္မအတြက္ အလုပ္အမ်ားဆံုးႏွစ္၊ အထူးျခားဆံုးႏွစ္လို႔ ဆိုႏိုင္ပါတယ္။ 2008 မွာ ကၽြန္မ လူမႈေရး၊ စီးပြားေရး၊ ပညာေရး၊ ႏွလံုးသားေရးရာ အစရွိတဲ့အရာေတြထဲက တစ္ခါမွ မလုပ္ဖူး၊ မႀကံဳဖူးတာေတြကို ဆက္တိုက္ကို ႀကံဳခဲ့ရတယ္ေလ။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မျဖတ္သန္းခဲ့ရတဲ့ သကၠရဇ္ေတြထဲမွာ 2008 ဟာ အထူးျခားဆံုးႏွစ္လို႔ ကၽြန္မ ထပ္ေျပာခ်င္ပါတယ္။

2008 မွာ ကၽြန္မ အရင္လုပ္ေနတဲ့ Blazon ကိုစြန္႔ခြာၿပီး လက္ရွိလုပ္ေနတဲ့ Inforithm-Maze ကို ေျပာင္းေရႊ႕ခဲ့တယ္။ အလုပ္သစ္မွာ ကၽြန္မအတြက္ အေတြ႔အႀကံဳသစ္ေတြ၊ ပညာေတြ၊ Working Procedures, Working Behaviors အသစ္ေတြ အမ်ားႀကီးပဲ ရွိခဲ့ပါတယ္။ ေျပာင္းလဲေနတဲ့ Dynamic Environment ကို အမီလိုက္ၿပီး ေခတ္ကာလကို မ်က္ေျခမျပတ္ေအာင္ လုပ္တတ္ကိုင္တတ္ေအာင္ Inforithm-Maze က အမ်ားႀကီးသင္ေပးခဲ့ပါတယ္။ Stress ေတြ၊ Pressure ေတြ၊ လူမႈေရး ျပသနာေတြဆိုတာကေတာ့ အလုပ္တိုင္းမွာ ရွိေနတာမို႔ ဒါေတြကို ေရးႀကီးခြင္က်ယ္လုပ္ၿပီး ေျပာမေနခ်င္ေတာ့ပါဘူး။ ေသခ်ာတာကေတာ့ အလုပ္သစ္မွာ ပညာအသစ္ေတြ၊ အေတြ႔အႀကံဳသစ္ေတြ၊ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ အသစ္ေတြနဲ႔ ကၽြန္မ ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ရတယ္ ဆိုတာပါပဲရွင္။

2008 မွာ ကၽြန္မဘ၀အတြက္ အေရးပါမယ့္ ပညာတစ္ခုကိုလည္း ကၽြန္မ သင္ယူခဲ့ပါေသးတယ္။ ABE (Association of Business Executive) UK က ႏွစ္စဥ္က်င္းပၿမဲျဖစ္တဲ့ စာေမးပြဲေတြထဲက တစ္ခုျဖစ္တဲ့ Advance Diploma in Business Management ဆိုတာကိုရဖို႔ ကၽြန္မ အသဲအသန္ႀကိဳးစားခဲ့ရတယ္။ လက္ရွိမွာ စာေမးပြဲ Result ကို ေစာင့္ေနဆဲ ျဖစ္တာမို႔ ကၽြန္မအတြက္ ရင္ခုန္ေနရတဲ့ အခ်ိန္ေပါ့ရွင္။ 2009-June လမွာ အဲဒီစာေမးပြဲရဲ႕ ေနာက္ထပ္ဘာသာရပ္ေတြ ဆက္ေျဖဖို႔ ကၽြန္မ စာေတြဆက္က်က္ရပါအံုးမယ္။ Adv DBM ကိုသာၿပီးသြားခဲ့ရင္ ျပည္တြင္းအလုပ္အကိုင္အတြက္ ပိုေကာင္းတဲ့ အခြင့္အေရးကို ရရွိႏိုင္သလို၊ MBA ဆက္တက္ဖို႔အတြက္လည္း အေထာက္အကူျဖစ္မယ္လို႔ ကၽြန္မ ယံုၾကည္မိပါတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ ရည္မွန္းခ်က္ေတြ ေအာင္ျမင္ဖို႔ 2008 ကိုအေျခခံၿပီး ကၽြန္မ ေရ့ွဆက္အမ်ားႀကီး ႀကိဳးစားရအံုးမွာပါ။

2008 မွာ ကၽြန္မ မလုပ္ဖူးတာေတြ၊ မႀကံဳဖူးတာေတြလည္း ဆက္တိုက္ႀကံဳခဲ့ရေသးတာေပါ့။ နာဂစ္ဆိုတာႀကီးကလည္း လူ႔အသက္ေပါင္းမ်ားစြာကို စုပ္ယူသြားခဲ့ေသးတယ္ မဟုတ္လား။ လူလိမ္၊ လူညာ၊ ေျဗာင္လိမ္၊ ေျဗာင္စားဆိုတဲ့ သူမ်ိဳးကိုလည္း လက္ေတြ႔ကို ႀကံဳခဲ့ရတာပါ။ အဲဒီလူအတြက္နဲ႔ ကၽြန္မ အေတာ္ေလးကို ေသာကပင္လယ္ေ၀လိုက္ရပါေသးတယ္။ ေနာက္ဆက္တဲြ အမွားတစ္ခုကိုလည္း လုပ္လိုက္မိေသးတယ္။ ေနာက္ေတာ့လည္း ၿပီးခဲ့တာေတြကို ျပန္ေတြးၿပီး ေဆြးေနရင္လည္း အပိုပါပဲေလလို႔ စိတ္ကုိေလွ်ာ့ၿပီး သင္ခန္းစာတစ္ခုအျဖစ္ မွတ္ယူခဲ့ရတာေပါ့ရွင္။ ကၽြန္မသာမက ကၽြန္မ မိသားစုကိုပါ အနည္းငယ္ ဂယက္ရိုက္ခတ္ခဲ့တဲ့ ဒီေသာကမ်ိဳးကို ေနာက္ဘယ္ေတာ့မွ မႀကံဳေစရေအာင္ ကၽြန္မ ဂရုစိုက္ရေတာ့မွာပါ။ ေၾသာ္ ၿပီးေတာ့ ေျပာရအံုးမယ္ 2008 မွာ ကၽြန္မ ပက္ပက္စက္စက္ကို စန္းပြင့္တာေနာ္.. Online ေရာ Offline ေရာ စံုေနတာပဲ။ တစ္ခါမွ မႀကံဳဖူးဘူး အဲလိုႏွစ္ေယာက္ၿပိဳင္ေတြ၊ သံုးေယာက္ၿပိဳင္ေတြ။ အေတြ႔အႀကံဳရတာေပါ့ရွင္ ဟား ဟား။

ဘာပဲ ေျပာေျပာပါ 2008 ကေတာ့ ကၽြန္မအတြက္ အလုပ္အမ်ားဆံုး၊ အထူးျခားဆံုးႏွစ္တစ္ႏွစ္ ျဖစ္ခဲ့တာ အမွန္ပါပဲ။ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြေတြလည္း တိုးပြားခဲ့သလို စစ္မွန္းတဲ့ ခ်စ္ျခင္းတရားေတြ၊ ခင္မင္ျခင္းေတြကိုလည္း ခံစားသိရွိခဲ့ရပါေသးတယ္။ ခုေတာ့ 2008 လည္းကုန္ေတာ့မွာမို႔ 2009 ကိုလွလွ ပပႀကီး ႀကိဳဆိုဖို႔ ကၽြန္မ အသင့္ျဖစ္ေနပါၿပီ။

ကၽြန္မ မႀကံဳရေသးတဲ့ 2009 ဟာ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ စိန္ေခၚမႈေတြနဲ႔ ျပည့္ေနမွာ အမွန္ပါပဲ။ ကၽြန္မရဲ႕ ညီမေလးလည္း ဒီႏွစ္မွာ First Year စတက္တာမို႔ သူ႔ကို ေစာင့္ေရွာက္ဖို႔ဆိုတဲ့ တာ၀န္ကလည္း တစ္ခုပိုလာခဲ့ပါၿပီ။ ညီမေလးရဲ႕ ေက်ာင္းစရိတ္ကို ကၽြန္မ ေထာက္ပံ့ေပးမယ္လို႔ အိမ္ကိုလည္း ကတိေပးထားတာေၾကာင့္ အရင္လို ရသေလာက္သံုးေနလို႔လည္း မျဖစ္ေတာ့ဘူးေလ။ ေသခ်ာတာကေတာ့ ကၽြန္မ ညီမေလး ေရာက္လာတာေၾကာင့္ 2008 ခုႏွစ္မွာတုန္းကလို သြားခ်င္သလိုသြား၊ လည္ခ်င္သလိုလည္၊ သံုးခ်င္သလိုသံုးၿပီး ဖလမ္း ဖလမ္းထေနတဲ့ အခ်ိန္မ်ိဳးေတြဟာ 2009 မွာေတာ့ ေတာ္ေတာ္ႀကီးကို နည္းသြားေတာ့မယ္ ဆုိတာပါပဲ။

အားလံုးကို ေပ်ာ္ရႊင္စရာ ႏွစ္သစ္ပါလို႔ ႏုတ္ခြန္းဆက္သလိုက္ပါတယ္ရွင္။ 2009 ခုႏွစ္မွာ ေအာင္ျမင္မႈ သရဖူေတြကို အရယူႏိုင္ၾကပါေစလို႔လည္း ေတာင္းဆုျပဳလိုက္ပါတယ္။

10 comments:

Anonymous said...

2009 မွာ ခုထက္ပိုဆတိုးလို႕ ေအာင္ျမင္မႈေတြ ဆြတ္ခူးႏိုင္ပါေစ.... :)

Anonymous said...

မိသားစုတာ၀န္ကို ဒီလိုတတ္ႏိုင္သေလာက္ တစ္ဖက္တစ္လမ္းက ထမ္းတဲ႔သူမ်ိဳးကို က်ေနာ္သိပ္ေလးစားတယ္။ း)

Anonymous said...

2008 မွာ ကၽြန္မ ပက္ပက္စက္စက္ကို စန္းပြင့္တာေနာ္.. Online ေရာ Offline ေရာ စံုေနတာပဲ။ တစ္ခါမွ မႀကံဳဖူးဘူး အဲလိုႏွစ္ေယာက္ၿပိဳင္ေတြ၊ သံုးေယာက္ၿပိဳင္ေတြ။ အေတြ႔အႀကံဳရတာေပါ့ရွင္ ဟား ဟား။

ေႀကာ္ၿငာၾကီးကအရမ္းအရမ္းကိုၾကမ္းတာပါပဲကြယ္ :P

Anonymous said...

တစ္ခါတစ္ေလေလး ၾကြားလို႔ရတာ ၾကြားပါရေစ ဘဘ strike ရယ္ အဟိ

Anonymous said...

tag လို႕ပဲေရးေရး ေရးခ်င္လုိ႕ပဲေရးေရး ေ၀းေနရတုနး္ ထူးျခားေျပာင္းလဲမႈေတြ သိရလို႕ သိုငး္ခရု
Congrats your all achievements and love!
Happy New year 2009 to you naw, sis

Anonymous said...

joking sis :P

Anonymous said...

When you're lonely, I wish you Love!
When you're down, I wish you Joy!
When you're troubled, I wish you Peace!
When things seem empty, I wish you Hope!
Have a Happy New Year!

Anonymous said...

JD ၾကီးေရးတာမိုက္တယ္ေဟ႔

Anonymous said...

ညီမေလးကိုပါ ဖလမ္းဖလမ္းထနည္း သင္ေပးလိုက္ပါ။
ဒါဆို ကိုယ္လည္းေလွ်ာ့စရာမလို၊ အေဖာ္လည္းရ မေကာင္းဘူးလားးးးးးး.....
ေနာက္တာပါ။ ညီမေလးေက်ာင္းစရိတ္ေထာက္မယ္ဆိုလို႕
သာဓု ၃ ၾကိမ္ေခၚပါတယ္

Anonymous said...

2008 မွာၿဖတ္သန္းခဲ့တာေတြ အစုံပါပဲလားဗ်ာ
ေနာင္ႏွစ္ေတြမွာလဲ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ၿဖတ္သန္းႏုိင္ပါ
ေစဗ်ာ။